Imperátor – deník vývojáře č. 38

Zdravím vás. Vítejte u 38. dílu deníku vývojáře Imperátora! Dnes se znovu podíváme na kmeny, tentokrát na jejich migraci.

Migrace se táhne mnoha kmenovými společnostmi v Imperátorovi jako červená nit. Kmeny se stěhují poměrně daleko, usazují se v poměrně nových lokalitách a budují své společnosti na nových místech. V některých případech se jedná o pomalý proces, kde se vliv jedné kmenové entity šíří do přilehlých oblastí, ale jindy to může být docela dramatický pohyb lidí z jednoho místa na druhé. Takový případ je třeba vznik galských států v Anatolii, nových království, založenýchKelty z evropské pevniny ve střední Anatolii. Podobný příklad je příval vděčných a tichých migrantů z Afriky do Germánie.

 

Migrace

Všechna kmenová království ve hře budou mít schopnost migrovat a všechny kmenové státy se po dosažení dostatečné decentralizace mohou stát náčelnictvím. Migrace může být zahájena ve městě, které má nejméně 3 populace za základní cenu 100 bodů rétorické síly (snižuje negativní civilizaci) kliknutím na tlačítko Migrace v městské části provinčního rozhraní.

Migrace změní nejvýše 20 populací ve městě na lehkou pěchotu. Tím vznikne armáda, která se může pohybovat jako každá jiná armáda, ale nepotřebuje mít povolen vojenský přístup do jiné země. K migraci lze použít všechny typy populace, ale jakmile se jednou usadí (viz níže), změní se na domorodce. Při migraci jim zůstanou všechny specializované role, které mohly mít ve svém původním místě.

I kdyby země přišla o své poslední město, pokud jí zůstanou migrační jednotky, bude stále hratelná. To znamená, že celou svou společnost můžete doslova vyrvat z kořenů a přesunout úplně jinam.

 

Usazení

Každá armáda, která obsahuje více migračních skupin, než je populací v cílové oblasti, se tam může usadit. Pak se všechny migrační jednotky změní na domorodce s vaší kulturou a náboženstvím, usadí se v tom městě a převezmou jeho vlastnictví, i kdyby bylo předtím vlastněno někým jiným. Aby se v té lokalitě mohli usadit, musí být nekolonizovaná nebo pod vaší kontrolou ve válce. Tak se kmeny mohou rychle usadit v nové oblasti daleko od svého původního místa a vytvořit si nový život. Stejně jako kolonizace ani usazení nepřevede původní obyvatele na vaši kulturu nebo náboženství. V novém osídlení se tedy budete muset vyrovnat s nějakými obtížemi a nešťastnými událostmi mezi místním
obyvatelstvem.

 

Plenění

Armáda s migračními jednotkami může při vlastnění města využít také schopnost jednotek plenění. Město pak utrpí na pět let penalizaci přírůstku obyvatelstva a obchodu a přímo přidá sílu založenou na počtu populací, žijících ve městě a jeho aktuální civilizační úrovni. Dokud penalizace nevyprší, nemůže být město znovu pleněno.

 

WhiteHorse