Imperátor – deník vývojáře č. 6

Zdravím vás. Vítejte u 6. dílu deníku vývojáře Imperátora! Dnes bude řeč o ekonomice a městských stavbách.

Za prvé máme příjem z daní. Jak bylo řečeno v kapitole o populacích, příjem z daní je primárně založen na množství otroků, které ve mětě máte. Je tam samozřejmě několik modifikátorů, které jej ovlivňují, jako je přísup ke zboží, stabilita, postavy a některé frakce, které mohou váš příjem z daní zvýšit.

Za druhé je tady obchod. Ten je však podmíněn tím, že budete buď vyvážet, nebo dovážet do provincie nějaké zboží. Každá obchodní trasa poskytuje určitý příjem. Množství vašich občanů, trhy a daší faktory jej mohou zvýšit.

Různé druhy hospodářské politiky váš příjem a výdaje ovlivní na celostátní úrovni, ale na ty se podíváme až v dalších kapitolách vývojářského deníku.

Každé město má několik stavebních úrovní. Každé město může mít nejméně jednu budovu a každých dalších 10 populací odemyká další stavební úroveň.

Momentálně mají typy budov tyto účinky, ale během vývoje se to ještě může změnit.

Výcvikové tábory: poskytují +10% pracovní síly a +10% zkušenosti jednotkám, postaveným ve městě.
Pevnost: každá poskytuje 1 úroveň opevnění.
Tržiště: každé poskytuje + 20% příjmu z obchodu.
Sýpka: -1 nepokoj a +10% růst populace.

Každá stavba může být postavena vícekrát a pokud máte ve svém městě 4 stavební sloty, můžete do všech postavit třeba sýpku, když si to budete přát. Samozřejmě můžete ve městě zadat stavbu více budov najednou. Pak se budovy budou stavět ve frontě.

Příští týden detailně prozkoumáme naše postavy!