Imperátor – deník vývojáře č. 4

Zdravím vás. Vítejte u čtvrtého dílu deníku vývojáře Imperátora!

Dnes se podíváme na typy vojenských jednotek, na které ve hře můžete narazit.

Lukostřelci
Útočné jednotky, které dávají přednost boji z druhé řady a může je postavit kdokoliv. Hodí se k boji proti pěchotě, ale jsou slabší proti kavalerii. Jsou levné a staví se rychle.

 

 

 Velbloudi
Tyto jednotky upřednostňují boj na křídlech a ke stavbě vyžadují dodávky velbloudů. Rychle se staví a rychle se pohybují. Jsou vhodné proti lehce obrněným typům.

 

 

Kavalerie
Tyto jednotky preferují boj na křídlech a ke stavbě vyžadují dodávky koní. Rychle se pohybují a jejich stavba je dražší. Nehodí se k boji proti těžké pěchotě a válečným slonům, ale proti všem ostatním jednotkám jsou dobré.

 

 

Válečné vozy
Tyto jednotky můžete stavět, pokud máte keltské nebo maurjovské tradice. Jejich stavba není drahá. Jsou velmi účinné proti lehké pěchotě, ale proti ostatním jednotkám se moc nehodí.

 

 

Těžká pěchota
Útočné jednotky. K jejich stavbě je nezbytné železo. Nejsou levné, ale jsou opravdu dobré proti lehké pěchotě, kavalerii a vozům.

 

 

Jízdní lukostřelci
Tyto jednotky raději bojují z druhé řady. Pro svou stavbu vyžadují dodávky koní. Jejich cena je podobná ceně kavalerie. Pro pomaleji se pohybující jednotky jsou smrtící.

 

 

Lehká kavalerie
Tyto jednotky nejraději bojují na křídlech. Pro svou stavbu vyžadují dodávky koní. Nejsou drahé a rychle se pohybují. Proti většině jednotek jsou slabé, ale výborně se hodí proti lukostřelcům a lehké pěchotě.

 

 

Lehká pěchota
Útočné jednotky, které může stavět kdokoliv. Jsou levné a jejich stavba je rychlá, ale jsou slabší, než všechny ostatní typy jednotek.

 

 

 

Váleční sloni
Tyto jednotky ke stavbě vyžadují dodávky slonů. Jsou velice drahé, ale jsou velmi silné v boji proti jednotkám, které nemohou rychle utéct.

 

 

Modery bude zajímat, že lze přidat a vytvořit tolik druhů jednotek, kolik je libo. Všechny jsou napsané takto:

Kód:

archers = {

army = yes
assault = yes
is_second_rank = yes

enable = yes

maneuver = 1
movement_speed = 2
build_cost = 2
build_time = 45

light_infantry = 2.0
heavy_infantry = 1.25
cavalry = 0.75
warelephant = 1.0
horse_archers = 1.0
archers = 1.0

}

Příští týden si povíme něco o populacích.