Imperátor – deník vývojáře č. 16

Zdravím vás. Vítejte u 16. dílu deníku vývojáře Imperátora! Dnes se podíváme na několik maličkostí.

Jako první tady máme schopnost stavět silnice, která se odemkne v římských vojenských tradicích – ve čtvrté tradici na cestě Římanů.

Každá armáda s nejméně pěti kohortami a touto tradicí bude moci stavět silnice k dalšímu městu. Pohyb armády se při stavbě zpomalí na 20% a morálka utrpí značno penalizaci. Jakmile armáda dojde k dalšímu městu, bude silnice postavena a mezi těmito dvěma městy bude mít armáda pohybový bonus 50%.

Všechny cesty, včetně mostů přes řeky, jsou na mapě zobrazeny.

Druhá změna oproti Rome 1 je zacházení s nepokoji. Nepokoje již nemají vliv na oslabení jednotek rebelů, protože v Imperatoru rebelské jednotky nejsou. Nepokoje místo toho ovlivňují loajalitu provincie a nakonce mohou rozpoutat občanskou válku, případně válku o nezávislost.

Tím se velká povstání stávají zajímavějšími a odstraňují nevyváženost některých našich her, ve kterých jsou nakonec rebelské jednotky větší, než skutečná armáda.

Třetí změna je, že každý národ bude mít úroveň civilizace, která bude záviset na jeho typu vlády a technologické úrovni. Každé město pomalu poroste až na svou mez a jakmile ji překročí, začne upadat. Civilizace barbarů je tedy dlouhodobý proces.

Příští týden se důkladně podíváme na naše postavy!

(Doufejme, že to Paradox příště neodflákne tak jako dnes. WhiteHorse)